Jak jsme naplnili kapacity pro Zahrady Sýkora na celý rok během dvouměsíční kampaně

Poptávky na celý rok během dvou měsíců

Zahrady Sýkora je firma, která se zaměřuje se na údržbu, realizaci zahrad a rizikové kácení stromů. Petr, majitel firmy Zahrady Sýkora se na náš marketingový tým obrátil s cílem naplnit své kapacity pro rok 2024. Využitím cílené reklamy na platformách Google Ads a Meta Ads jsme během února a března dosáhli skvělých výsledků, což vedlo k dočasnému naplnění kapacit firmy na celý rok a zvýšení povědomí o jejich službách. Tato případová studie podrobně popisuje naše kroky, strategii a dosažené výsledky.

Cíle kampaně

Podrobně jsme analyzovali typ podnikání, přičemž jsme zohlednili i roční období a sezónnost klienta. Na společné schůzce jsme poté stanovili následující cíle.

Naším cílem bylo:

1.

Naplnit kapacity firmy Zahrady Sýkora pro rok 2024.

2.

Zvýšit povědomí o službách údržby, realizace zahrad a rizikového kácení stromů.

3.

Zvýšit důvěryhodnost pro značku Zahrady Sýkora

Naše strategie

Naše agentura navrhla marketingovou strategii, která zahrnovala následující klíčové prvky:

  • Cílená reklama na Google Ads:
    • Využili jsme Google Ads k cílení na potenciální zákazníky hledající zahradnické služby.
  • Cílená reklama na Meta Ads (Facebook a Instagram):
    • Použili jsme Meta Ads k zacílení na uživatele se zájmem o zahradnictví a údržbu zahrad.
    • Testovali jsme různé vizuály a reklamní texty, abychom zjistili, které kombinace nejlépe fungují.
    • Jako nejúspěšnější pro tuto kampaně se nám projevila jednoduchá grafická koláž. I když jsme testovali více verzí i sofistikovaných bannerů, přesto cílové publikum reagovalo nejlépe na kreativu níže.
  • Optimalizace a sledování výkonu:
    • Pravidelně jsme sledovali výkon kampaní a upravovali cílení a rozpočty na základě získaných dat.
    • Optimalizovali jsme cílení na správné publikum, abychom maximalizovali konverze.
  • Výzvy

    Během této kampaně jsme čelili několika výzvám:

    • Začátek kampaně: Reklamní systémy neměly dostatek informací o ideálním klientovi, což znamenalo, že jsme museli začít s širším cílením a postupně optimalizovat. Zvolili jsme strategii vyššího rozpočtu do startu kampaní a následně rozpočty snížili.
    • Optimalizace cílení: Trvalo určitou dobu, než jsme nasbírali dostatek dat pro efektivní cílení na správné publikum.
    • Optimalizace lokality: Vzhledem k výborné zmapovanosti trhu klientem jsme věděli, že některé lokality jsou buď přesynecy stejnými službami, nebo naopak v dané lokalitě tyto služby chybí. Proto jsme se pro zvýšení efektivity kampaní zaměřovali i na optimalizaci lokality dle klientových zkušeností a poznatků.

Realizace kampaní

Kampaň probíhala od 1. února do 31. března a byla rozdělena do následujících fází:

Realizace a údržba zahrad

  1. Start kampaně:
    • Spuštění reklam na Google Ads a Meta Ads.
    • Testování různých vizuálů a reklamních textů.
    • Vyšší rozpočet pro nasbírání potřebných dat
  2. Průběh kampaně:
    • Pravidelné sledování a optimalizace kampaní.
    • Úpravy cílení na základě získaných dat a výkonu reklam.
    • Úprava lokality dle klientových poznatků.
    • Průběžná úprava rozpočtů kampaní a sestav.
    • Průběžná analýza výsledků.
  3. Závěr kampaně:
    • Forma kampaně byla původně plánovaná jako kontinuální kampaň pro získávání poptávek. Z důvodu vyčerpaných kapacit klienta jsme reklamní kampaně ke konci března dočasně pozastavili. 
    • Klient během měsíce dubna najal nové zaměstnance, navýšil tak své kapacity a kampaň stále probíhá dle aktuálních potřeb a kapacit.
    • Zpětný sběr a analýza výsledků za celkové období.

Doměřené výsledky

  • Kampaň byla velmi úspěšná, při celkové vydané částce 32 604 Kč za období 1. 2. 2024 – 31. 3. 2024 dosáhla následujících zaznamenaných výsledků skrze webové stránky:

    • Závazné poptávky přes webový formulář: 47
    • Kliknutí na kontakt (telefon nebo email): 33
    • Kontaktování přes Messenger: Zvýšené dotazování skrze messenger
    • Naplnění kapacit: Kapacity byly dočasně naplněny na celý rok. Petr Sýkora, majitel firmy Zahrady Sýkora, z důvodu naplnění kapacit najal na stálý úvazek nové pracovníky a přes léto další brigádníky, aby dokázal vzniklou poptávku pokrýt a navýšit své kapacity.
    • Efektivní využití rozpočtu: Celková útrata na reklamu činila 32 604 Kč. I přes relativně nízký rozpočet jsme dosáhli vysoké míry konverzí. Cena za jeden doměřený kontakt byla ~407 Kč.
    • Testování vizuálů a textů: Testovali jsme různé vizuály a texty, abychom optimalizovali kampaně.
    • Cílení na správné publikum: Postupně jsme optimalizovali cílení na ideální zákazníky.

    Více kanálů pro kontakt: Zákazníci mohli využít webový formulář, telefonické kontaktování a Messenger.

Shrnutí

  • Během února a března jsme pomocí cílené marketingové kampaně naplnili dočasně kapacity Zahrady Sýkora na celý rok. S celkovou útratou 32 604 Kč jsme dosáhli 47 závazných poptávek přes webový formulář, více než 33 kliknutí na kontakt (telefon nebo email) a další kontaktování přes Messenger. Klíčem k úspěchu bylo efektivní využití rozpočtu, testování různých vizuálů a správné cílení na publikum.

    Díky zvýšené poptávce po službách Zahrady Sýkora byl Petr schopen najmout nové pracovníky, čímž navýšil své kapacity a mohl tak poskytnout služby ještě více klientům

Co o naší spolupráci říká klient??

„Díky této kampani jsme nejen naplnili naše kapacity na celý rok, ale také jsme zvýšili povědomí o naší firmě. Skvělá práce! S kluky z FluffyAgency budu mile rád spolupracovat i nadále.“


Petr Sýkora, majitel Zahrady Sýkora

DJI_20241029_100014_588

Pokud vás případová studie zaujala a chtěli byste také zvýšit počet svých poptávek, neváhejte se nám nezávazně ozvat.

Pokud hledáte partnera pro vaši marketingovou kampaň, FluffyAgency je tu pro vás! Kontaktujte nás a zjistěte, jak můžeme pomoci i vašemu podnikání dosáhnout úspěchu.

Kontaktujte nás

Pokud máte zájem o nezávaznou poptávku, kontaktujte nás ZDARMA.

Napište nám

Zavolejte nám

sídlo

Zahradní 425

Bohuslavice 747 19

Česká republika

IČO: 17619874